- Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zarządzenia Wójta Gminy
Zarządzenie Nr 150/2024 Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 18 października 2024 roku w sprawie: powołania komisji ds. odbioru końcowego inwestycji pt.: II ETAP - „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Aleksandrów Kujawski" polegająca na wymianie 225 sztuk nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, poprawiającą efektywność energetyczną w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - Edycja9RP/2023/108/PolskiLad zgodnie z podpisaną Umową NR 113/2024/ZP w dniu 12.09.2024r.
Zarządzenie Nr 150/2024
Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski
z dnia 18 października 2024 roku
w sprawie: powołania komisji ds. odbioru końcowego inwestycji pt.: II ETAP - „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Aleksandrów Kujawski" polegająca na wymianie 225 sztuk nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, poprawiającą efektywność energetyczną w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - Edycja9RP/2023/108/PolskiLad zgodnie z podpisaną Umową NR 113/2024/ZP w dniu 12.09.2024r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024r. poz. 1465)
Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski
zarządza, co następuje:
§ 1
Na podstawie Umowy NR 113/2024/ZP z dnia 12.09.2024r., oraz zgłoszenia przez Wykonawcę firmę ENLED PROJEKT Sp. z o. o. z/s ul. Kościelna 50, 05-300 Mińsk Mazowiecki zakończenia robót z dnia 07.10.2024r. (data wpływu 08.10.2024r.) powołuje komisję ds. odbioru końcowego inwestycji pt.: II ETAP - „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Aleksandrów Kujawski" polegająca na wymianie 225 sztuk nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, poprawiającą efektywność energetyczną w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja9RP/2023/108/PolskiLad zgodnie z podpisaną Umową NR 113/2024/ZP w dniu 12.09.2024r.
w składzie:
1) Łukasz Wycichowski | UG Aleksandrów Kuj. | - przewodniczący Komisji |
2) Szymon Brzeziński | UG Aleksandrów Kuj. | - członek Komisji |
3) Dominika Sobczak | UG Aleksandrów Kuj. | - członek Komisji |
§ 2
Komisja rozpocznie prace odbiorowe wykonanych prac w dniu 21.10.2024r., o godzinie 9:00 z którego sporządzi protokół odbioru.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki: