Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referenta/inspektora ds. Gospodarki Nieczystościami Ciekłymi w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski
OGŁOSZENIE
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA/INSPEKTORA Ds. GOSPODARKI NIECZYSTOŚCIAMI CIEKŁYMI
W URZĘDZIE GMINY ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
1. Nazwa i adres jednostki.
Urząd Gminy
87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12
2. Określenie stanowiska
Stanowisko referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Rodzaj umowy: umowa o pracę.
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim,
3. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:
Wymagania formalne niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe preferowane o kierunku ochrona środowiska i pokrewne.
- posiada co najmniej 1 roczny staż pracy.
- posiada znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
- biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),
4. Wymagania dodatkowe.
- Dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność
- Umiejętność organizacji pracy i pracy zespołowej.
- Dyspozycyjność, kreatywność.
5. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Wykonywanie zadań wynikających z przepisów szczegółowych dotyczących ochrony środowiska oraz sporządzanie sprawozdań oraz decyzji w granicach kompetencji;
- Wykonywanie zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie, w szczególności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy oraz prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń;
- Weryfikacja sprawozdań podmiotów odbierających nieczystości ciekłe z terenu gminy i prowadzenie postępowań w tym zakresie;
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i kontrolą częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków oraz prowadzenie analiz dotyczących odebranych nieczystości ciekłych, w tym nadzór nad dedykowanym do tych celów systemem informatycznym;
- Sporządzanie planu kontroli z uwzględnieniem wykazu podmiotów podlegających kontroli;
- Przyjmowanie zgłoszeń do ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków;
- Prowadzenie postępowań dotyczących przejęcia przez gminę obowiązku opróżniania zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków;
- Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania ścieków Komunalnych;
- Koordynowanie prac związanych z wyznaczaniem Aglomeracji Aleksandrów Kujawski;
- Wydawanie decyzji nakazującej właścicielowi nieruchomości wykonanie obowiązku podłączenia do zbiorczej kanalizacji sanitarnej;
- Egzekwowanie obowiązków określonych w wydanych decyzjach.
- Udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z planowanymi do realizacji inwestycjami;
- Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do udzielenia zamówień publicznych;
- Realizacja zadań wynikających z programów związanych z ochroną środowiska w ramach dotacji lub dofinansowania;
- Przygotowywanie pod względem merytorycznym projektów uchwał rady i zarządzeń wójta oraz wykonywanie podjętych uchwał i zarządzeń wójta.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
- Stanowisko pracy - na parterze budynku.
W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny,
- życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzony klauzuli,, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy.
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokument potwierdzającego niepełnosprawność,
- opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim
8.Warunki zatrudnienia:
W Urzędzie Gminy Aleksandrow Kujawski obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:
- umowy o pracę zawierane będą na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy,
- pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej - do roku;
- postanowień pkt 1 - 3 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski
9. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku
- Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z nim pod następującym adresem mail: marcin.brzdek@gmina-aleksandrowkujawski.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22/1/kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
- Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
- Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
- Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
- Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
10. Miejsce i termin składania dokumentów.
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 104 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem, ,Dotyczy naboru na stanowisko - referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi umieszczonym na kopercie.
Wymagane dokumenty należy składać do dnia 24.09.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.
Postępowanie składać się będzie z:
- Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane.
- Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.
Załączniki:
Ogłoszenie o naborze - referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi (2,37MB)
Kwestionariusz Osobowy (30,50KB)