Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 136/24 Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 25 września 2024 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Doposażenie istniejących placów zabaw na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski"

Rodzaj aktu prawnego:
zarządzenie
Rok podjęcia:
2024
Status:
Obowiązujący
Kadencja:
2024-2029
Sesja:
Data podjęcia:
25-09-2024
Data rozpoczęcia obowiązywania:
25-09-2024
Data wejścia w życie:
25-09-2024
Data publikacji w dzienniku urzędowym:
-
Nr publikacji w dzienniku urzędowym:
Nie opublikowano
Pozycja w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Nr aktu prawnego:
136/24
Czego dotyczy dodawany akt prawny:
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Doposażenie istniejących placów zabaw na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski"
Podstawa prawna wydania:
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)

Akt prawa miejscowego:
Tak

Zarządzenie Nr 136/24

Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski

z dnia 25 września 2024 roku

w sprawie powołania komisji przetargowej

Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)

Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski

zarządza, co następuje:

§ 1

powołuję z dniem 25 września 2024 roku komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

,,Doposażenie istniejących placów zabaw na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski"

w składzie:
Łukasz Korzeniewski - przewodniczący komisji
Elżbieta Więckowska - sekretarz
Łukasz Wycichowski - członek

§ 2

Do zadań przewodniczącego komisji przetargowej należy w szczególności:

  1. Nadzór nad przebiegiem oceny ofert przez członków komisji przetargowej.
  2. Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
  3. Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań przedmiotu zamówienia.

§ 3

Do zadań sekretarza należy w szczególności:

  1. Przygotowanie projektów wniosków, ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania.
  2. Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań formalnych.
  3. Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
  4. Sporządzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

§ 4

Do zadań członka komisji przetargowej, innych niż wymienieni w § 2 i 3, należy w szczególności:

  1. Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.

 

Załączniki:

PDFZarządzenie Nr 136/2024 (1,26MB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego