Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referenta/inspektora ds. Gospodarki Nieczystościami Ciekłymi w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski
Wydział:
Wydział Ochrony Środowiska
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
Stanowisko:
referent/inspektor ds. Gospodarki Nieczystościami Ciekłymi w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski
Wymiar etatu:
Pełny Etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
12-09-2024
Termin składania dokumentów:
24-09-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 104 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem, ,Dotyczy naboru na stanowisko - referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi umieszczonym na kopercie.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 104
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Lista wybranych kandydatów:
Pani Daria Wysocka zam. Siarzewo
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze w ustalonym terminie wpłynęły 2 oferty, w tym 2 spełniające warunki formalne. Pani Daria Wysocka na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wysoką znajomością zagadnień z Ochrony Środowiska, a w szczególności przepisów dotyczących gospodarki nieczystościami ciekłymi.

OGŁOSZENIE

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA/INSPEKTORA Ds. GOSPODARKI NIECZYSTOŚCIAMI CIEKŁYMI

W URZĘDZIE GMINY ALEKSANDRÓW KUJAWSKI

1. Nazwa i adres jednostki.

Urząd Gminy

87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12

2. Określenie stanowiska

Stanowisko referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi

  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę.
  • Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim,

3. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:

Wymagania formalne niezbędne:

  1. posiada obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe preferowane o kierunku ochrona środowiska i pokrewne.
  5. posiada co najmniej 1 roczny staż pracy.
  6. posiada znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
  7. biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),

4. Wymagania dodatkowe.

  1. Dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność
  2. Umiejętność organizacji pracy i pracy zespołowej.
  3. Dyspozycyjność, kreatywność.

5. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Wykonywanie zadań wynikających z przepisów szczegółowych dotyczących ochrony środowiska oraz sporządzanie sprawozdań oraz decyzji w granicach kompetencji;
  2. Wykonywanie zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie, w szczególności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
  3. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy oraz prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń;
  4. Weryfikacja sprawozdań podmiotów odbierających nieczystości ciekłe z terenu gminy i prowadzenie postępowań w tym zakresie;
  5. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i kontrolą częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków oraz prowadzenie analiz dotyczących odebranych nieczystości ciekłych, w tym nadzór nad dedykowanym do tych celów systemem informatycznym;
  6. Sporządzanie planu kontroli z uwzględnieniem wykazu podmiotów podlegających kontroli;
  7. Przyjmowanie zgłoszeń do ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków;
  8. Prowadzenie postępowań dotyczących przejęcia przez gminę obowiązku opróżniania zbiorników bezodpływowych i osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków;
  9. Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania ścieków Komunalnych;
  10. Koordynowanie prac związanych z wyznaczaniem Aglomeracji Aleksandrów Kujawski;
  11. Wydawanie decyzji nakazującej właścicielowi nieruchomości wykonanie obowiązku podłączenia do zbiorczej kanalizacji sanitarnej;
  12. Egzekwowanie obowiązków określonych w wydanych decyzjach.
  13. Udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z planowanymi do realizacji inwestycjami;
  14. Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do udzielenia zamówień publicznych;
  15. Realizacja zadań wynikających z programów związanych z ochroną środowiska w ramach dotacji lub dofinansowania;
  16. Przygotowywanie pod względem merytorycznym projektów uchwał rady i zarządzeń wójta oraz wykonywanie podjętych uchwał i zarządzeń wójta.


6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
  2. praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
  3. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
  4. Stanowisko pracy - na parterze budynku.

W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzony klauzuli,, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy.
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  7. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokument potwierdzającego niepełnosprawność,
  11. opinie, referencje,
  12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  13. Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim

8.Warunki zatrudnienia:

W Urzędzie Gminy Aleksandrow Kujawski obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:

  1. umowy o pracę zawierane będą na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy,
  2. pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  3. czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej - do roku;
  4. postanowień pkt 1 - 3 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski

9. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku

  1. Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z nim pod następującym adresem mail: marcin.brzdek@gmina-aleksandrowkujawski.pl
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22/1/kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
  3. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
  5. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
  7. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
  8. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.

10. Miejsce i termin składania dokumentów.

Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 104 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem, ,Dotyczy naboru na stanowisko - referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi umieszczonym na kopercie.

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 24.09.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.

Postępowanie składać się będzie z:

  1. Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane.
  2. Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.

Załączniki:

PDFOgłoszenie o naborze - referent/inspektor ds. gospodarki nieczystościami ciekłymi (2,37MB)

DOCKwestionariusz Osobowy (30,50KB)

DOCZgoda rekrutacja RODO (70,50KB)

PDFOgłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze - referent/inspektor ds. gospodarki ciekłymi (201,90KB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego