Zarządzenie Nr 193/24 Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 193/24
Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski
z dnia 30 grudnia 2024 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski
zarządza, co następuje:
§ 1
powołuję z dniem 30 grudnia 2024 roku komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski"
w składzie:
Maria Kroll-Makowska - przewodniczący komisji
Elżbieta Więckowska - sekretarz
Angelika Jętczak - członek
§ 2
Do zadań przewodniczącego komisji przetargowej należy w szczególności:
1) Nadzór nad przebiegiem oceny ofert przez członków komisji przetargowej.
2) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
3) Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań przedmiotu zamówienia.
§3
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1) Przygotowanie projektów wniosków, ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania.
2) Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań formalnych.
3) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
4) Sporządzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§4
Do zadań członka komisji przetargowej, innych niż wymienicni w § 2 i 3, należy w szczególności:
1) Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
Załączniki: