Zarządzenie Nr 2/25 Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 8 stycznia 2025 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 2/25
Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski
z dnia 8 stycznia 2025 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski
zarządza, co następuje:
§ 1
powołuję z dniem 8 stycznia 2025 roku komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski"
w składzie:
Maria Kroll - Makowska - przewodniczący komisji
Elżbieta Więckowska - sekretarz
Małgorzata Kruszka - członek
§ 2
Do zadań przewodniczącego komisji przetargowej należy w szczególności:
1) Nadzór nad przebiegiem oceny ofert przez członków komisji przetargowej.
2) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
3) Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań przedmiotu zamówienia.
§ 3
1) Przygotowanie projektów wniosków, ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania.
2) Dokonanie oceny dokumentów załączonych przez wykonawców pod względem spełnienia wymagań formalnych.
3) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
4) Sporządzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 4
Do zadań członka komisji przetargowej, innych niż wymienieni w § 2 i 3, należy w szczególności:
1) Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokonanie badania i oceny merytorycznej oferty.
Załączniki: