Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko: Strażnik Straży Gminnej w Aleksandrowie Kujawskim

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski
Wydział:
Straż Gminna w Aleksandrowe Kujawskim
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
Stanowisko:
strażnik straży gminnej
Wymiar etatu:
Pełent etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
14-02-2025
Termin składania dokumentów:
24-02-2025
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko – strażnika Straży Gminnej w Aleksandrowie Kujawskim" umieszczonym na kopercie.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski pokój nr 107
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Lista wybranych kandydatów:
Pan Paweł Serocki zam. Rudunki
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze w ustalonym terminie wpłynęły 3 oferty, w tym 3 spełniające warunki formalne. Pan Paweł Serocki legitymuje się wyższym wykształceniem o kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne oraz wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie ochrony bezpieczeństwa ludzi, mienia i porządku publicznego. Na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wysoką znajomością zagadnień z zakresu działania straży gminnej.

OGŁOSZENIE

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO STRAŻNIK STRAŻY GMINNEJ

W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM

1. Nazwa i adres jednostki.

Urząd Gminy 87-700

Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12

2. Określenie stanowiska

Stanowisko – strażnik straży gminnej

Wymiar czasu pracy: pełny etat. Rodzaj umowy: umowa o pracę. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim, praca w terenie.

3.Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:

Wymagania formalne niezbędne:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe preferowane o kierunku bezpieczeństwo publiczne
  5. nieposzlakowana opinia
  6. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
  7. uregulowany stosunek do służby wojskowej
  8. ukończone 21 lat
  9. prawo jazdy kat. B
  10. biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),

 

4. Wymagania dodatkowe.

  1. Dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność
  2. Umiejętność organizacji pracy i pracy zespołowej.
  3. Dyspozycyjność, kreatywność.

 

5. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Realizacja zadań ustawowych funkcjonariusza Straży Gminnej.
  2. Stosowanie procedur określonych w odpowiednich ustawach oraz przepisach wykonawczych.
  3. Egzekwowanie przestrzeganie prawa.
  4. Kierowanie pojazdami służbowymi,
  5. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy.
  6. Udział w działaniach związanych z realizacją zadań gminy w obszarze zarzadzania kryzysowego oraz obrony cywilnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. Praca w siedzibie Straży Gminnej oraz w terenie na obszarze gminy Aleksandrów Kujawski.
  2. Konieczność kierowania pojazdami służbowymi.
  3. Konieczna sprawność pod względem psychicznym i fizycznym.
  4. Kontakt ze zwierzętami.
  5. Stanowisko pracy – na piętrze budynku, brak windy.

W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzony klauzulą „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy.
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  7. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  11. opinie, referencje,
  12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim

 

8.Warunki zatrudnienia:

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 12 m-cy. Kolejna na czas określony lub nieokreślony.

 

9. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku

  1. Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z nim pod następującym adresem mail: marcin.brzdek@gmina-aleksandrowkujawski.pl
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
  3. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
  5. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
  7. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
  8. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.

 

10.Miejsce i termin składania dokumentów.

Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko strażnika Straży Gminnej w Aleksandrowie Kujawskim” umieszczonym na kopercie.

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 24.02.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.

Postępowanie składać się będzie z:

  1. Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane.
  2. Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Załączniki:

PDFOgłoszenie - nabór na wolne stanowisko strażnik straży gminnej w aleksandrowie kujawskim.pdf

DOCKwestionariusz Osobowy

DOCZgoda rekrutacyjna RODO

PDFOgłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego