Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko: Strażnik Straży Gminnej w Aleksandrowie Kujawskim
OGŁOSZENIE
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO STRAŻNIK STRAŻY GMINNEJ
W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM
1. Nazwa i adres jednostki.
Urząd Gminy 87-700
Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12
2. Określenie stanowiska
Stanowisko – strażnik straży gminnej
Wymiar czasu pracy: pełny etat. Rodzaj umowy: umowa o pracę. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim, praca w terenie.
3.Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:
Wymagania formalne niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe preferowane o kierunku bezpieczeństwo publiczne
- nieposzlakowana opinia
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- ukończone 21 lat
- prawo jazdy kat. B
- biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),
4. Wymagania dodatkowe.
- Dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność
- Umiejętność organizacji pracy i pracy zespołowej.
- Dyspozycyjność, kreatywność.
5. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Realizacja zadań ustawowych funkcjonariusza Straży Gminnej.
- Stosowanie procedur określonych w odpowiednich ustawach oraz przepisach wykonawczych.
- Egzekwowanie przestrzeganie prawa.
- Kierowanie pojazdami służbowymi,
- Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy.
- Udział w działaniach związanych z realizacją zadań gminy w obszarze zarzadzania kryzysowego oraz obrony cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Praca w siedzibie Straży Gminnej oraz w terenie na obszarze gminy Aleksandrów Kujawski.
- Konieczność kierowania pojazdami służbowymi.
- Konieczna sprawność pod względem psychicznym i fizycznym.
- Kontakt ze zwierzętami.
- Stanowisko pracy – na piętrze budynku, brak windy.
W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzony klauzulą „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy.
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim
8.Warunki zatrudnienia:
Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 12 m-cy. Kolejna na czas określony lub nieokreślony.
9. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku
- Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z nim pod następującym adresem mail: marcin.brzdek@gmina-aleksandrowkujawski.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
- Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
- Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
- Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
- Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
10.Miejsce i termin składania dokumentów.
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko strażnika Straży Gminnej w Aleksandrowie Kujawskim” umieszczonym na kopercie.
Wymagane dokumenty należy składać do dnia 24.02.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.
Postępowanie składać się będzie z:
- Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane.
- Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.
Załączniki:
Ogłoszenie - nabór na wolne stanowisko strażnik straży gminnej w aleksandrowie kujawskim.pdf