- Urząd Gminy
- Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe na wykonanie Planu inwestycji dla projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy z/s w Aleksandrowie Kujawskim
Zapytanie ofertowe na wykonanie Planu inwestycji dla projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy z/s w Aleksandrowie Kujawskim
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Aleksandrów Kujawski reprezentowana przez Wójta Gminy Andrzeja Olszewskiego z siedzibą przy ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, województwo: kujawsko – pomorskie, tel. /054/ 282-20-59, fax. /054/ 282-20-31, godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek -od 07:30 do 15:30; wtorek – od 7:30 do 17:00, piątek – od 7:30 do 14:00, NIP: 891-156- 02-80, Regon: 910866413
Uprawieni do kontaktu z Wykonawcami są:
Monika Rolirad, monika.rolirad@gmina-aleksandrowkujawski.pl tel. 542822059 wew. 61
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie Planu inwestycji dla projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy z/s w Aleksandrowie Kujawskim”, planowanego do złożenia w Konkursie w ramach programu regionalnego dla projektu finansowanego z EFRR w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, typ działania 2(i) Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych a także wspieranie Zamawiającego podczas procedury aplikacyjnej, aż do momentu jego ostatecznego rozstrzygnięcia i podpisania umowy o dofinansowanie.
- Projekt Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy z/s w Aleksandrowie Kujawskim składać się będzie z:
1) Zadania inwestycyjnego polegającego na pracach termomodernizacyjne obiektu polegających m.in. przygotowaniu i ociepleniu ścian zewnętrznych, oczyszczeniu i zabezpieczeniu ścian wewnętrznych, wymianie i ociepleniu stropów wraz z montażem ogrzewania podłogowego wraz z regulacją, wymianie z dociepleniem poszycia dachowego, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, montażu oświetlenia energooszczędnego, montażu instalacji wewnętrznych CO-CW wraz z montażem nowych źródeł ciepła - pompa ciepła i gaz, montażu paneli fotowoltaicznych dźwigu dla osób z niepełnosprawnościami.
2) Promocji projektu.
3) Nadzór inwestycyjny.
3. W zakres przedmiotu umowy wchodzi w szczególności:
1) Opracowanie Planu inwestycji, co obejmuje w szczególności: zebranie informacji i przeprowadzenie niezbędnej analizy do opracowania Planu opracowanie analiz wraz z analizą finansowo-ekonomiczną i analizą techniczną, przygotowanie załączników do studium oraz innych wymaganych dokumentów zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej FEKP. Plan inwestycji sporządzany jest w celu dokonania analizy i uzasadnienia realizacji planowanego przedsięwzięcia, uzasadnienia jego wsparcia w ramach FEdKP
2) Uczestniczenie w procesie poprawek i korekt dokumentu zgodnie z uwagami, wytycznymi i wezwaniami IZ, terminowa i rzetelna reakcja na stwierdzone w toku procedury konkursowej przez IZ uchybienia oraz reprezentowanie w tym zakresie Zamawiającego przed IZ.
- Przy sporządzaniu Planu, w szczególności w zakresie prowadzonych analiz finansowych i ekonomicznych Wykonawca powinien bazować na zapisach Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym hybrydowych na lata 2021-2027 oraz dokumencie „Wskazania do opracowania Planu inwestycji dla projektów finansowanych z EFRR w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027”.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za opracowanie przedmiotu umowy z uwzględnieniem wszystkich wytycznych Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz zgodnie z obowiązującą dokumentacją konkursową, tj. zgodnie z Regulaminem konkursu wraz z załącznikami do niego.
- Wykonawca jest obowiązany do bieżącego śledzenia zmian, zaleceń i wytycznych Instytucji Zarządzającej i uwzględnienia ich przy realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji Planu, jeśli wystąpi taka konieczność w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego informacji o konieczności wykonania poprawek lub uzupełnień w ramach kwoty określonej w umowie, do czasu podpisania przez Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 umowy o dofinansowanie zadania, oraz w terminie nie dłuższym niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
- Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę, doświadczenie i prawem wymagane uprawnienia do terminowego i z zachowaniem najwyższej staranności wykonania zamówienia. Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością profesjonalisty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulaminem konkursu, wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: - nie później niż do 30-11-2023 r.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
- posiadają odpowiednią wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
- opracowali co najmniej 3 Studia Wykonalności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dla projektów o minimalnej wartości 1 mln zł brutto, które ubiegały się lub ubiegają się o wsparcie ze środków Unii Europejskiej i zostały zrealizowane lub są w trakcie realizacji.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę, przygotowaną na podstawie wzoru (załącznik nr 1), podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, należy przesłać na adres mailowy: .
Termin składania ofert: 15-09-2023 r. godz. 23:59.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny ofert:
100 % Cena (brutto) w wyszczególnieniu za poniższe elementy zamówienia:
VIII. INFORMACJE DODATKOWE:
- Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta spełni wymagania określone w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Oferent będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
- W zawiadomieniu wysłanym do Oferenta, którego oferta została wybrana, Zamawiający, prześle draft umowy oraz określi termin i miejsce zawarcia umowy.
- Informacja o wyniku postępowania zostanie także upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Dokumentacja którą posiada Gmina to:
- DECYZJA – POZWOLENIE NA BUDOWĘ PARKINGU
- DECYZJA - POZWOLENIE NA BUDOWĘ I ZMIANĘ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU
- DECYZJA - O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
- PROJEKTY WYKONAWCZE I KOSZTORYSY
- AUDYT
Załącznik 1: Oferta wykonawcy
Załącznik 2 - Fiszka projektowa
Załącznik 3 - RODO