Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referent/inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski

Status ogłoszenia o naborze:
Unieważnione
Numer ogłoszenia:
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski
Wydział:
Wydział Finansowy
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
Stanowisko:
referent/inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski
Wymiar etatu:
Pełen etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
05-12-2024
Termin składania dokumentów:
19-12-2024
Sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko – referent/inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji" umieszczonym na kopercie.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski pokój nr 107
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
Szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia o naborze.
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
Wójt Gminy Aleksandrów Kujawski informuje, o unieważnieniu treści ogłoszenia z dnia 5 grudnia 2024 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. opłat lokalnych i windykacji w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski.

OGŁOSZENIE

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT/INSPEKTOR DS. OPLAT LOKALNYCH I WINDYKACJI

W URZĘDZIE GMINY ALEKSANDRÓW KUJAWSKI


1. Nazwa i adres jednostki.

Urząd Gminy

87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12

2. Określenie stanowiska

Stanowisko referent/inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji Wydziału Finansowego

Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim,

3. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:

Wymagania formalne niezbędne:

  1. posiada obywatelstwo polskie, o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024. Poz. 1135)
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomiczne lub administracyjne.
  5. posiada co najmniej 1 roczny staż pracy w księgowości;
  6. posiada znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym;
  7. biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),

4. Wymagania dodatkowe.

  1. Dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność
  2. Umiejętność organizacji pracy i pracy zespołowej.
  3. Dyspozycyjność, kreatywność.

5. Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Prowadzenie ewidencji podatników (osoby fizyczne i osoby prawne) podatku od środków transportowych.
  2. Księgowanie zobowiązań pieniężnych w zakresie objętym: wymiarem i poborem podatków lokalnych stanowiących dochody Gminy (podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych).
  3. Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów oraz windykacja należności z tytułu podatku od środków transportowych.
  4. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej podatku od środków transportowych.
  5. Wydawanie zaświadczeń związanych z podatkami.
  6. Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych.
  7. Prowadzenie windykacji należności podatkowych (podatek rolny, podatek leśny, podatek od nieruchomości osób fizycznych) podatników w sołectwach: Białe Błota, Chrusty Grabie, Opoczki, Goszczewo, Ośno Drugie, Otłoczyn, Ostrowąs, Poczałkowo, Przybranówek, Stawki, Służewo, Słomkowo, Wólka.
  8. Zabezpieczanie zaległości podatkowych w ww. miejscowościach przez wpis w hipotece przymusowej.
  9. Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat.
  10. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej pomocy publicznej i pomocy de mini mis. 1
  11. Obsługa terminala płatniczego.
  12. Prowadzenie, aktualizacja, weryfikacja i windykacja opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w miejscowościach: Białe Błota, Grabie, Opoczki, Goszczewo, Otłoczyn, Poczałkowo, Stawki.
  13. Przeprowadzanie kontroli podatników w zakresie prawidłowości złożonych deklaracji w sprawie podatków i opłat lokalnych.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
  2. praca administracyjno-biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
  3. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
  4. Stanowisko pracy - na parterze budynku.

W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.


7. Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny.
  2. życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzony klauzulą ,, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy.
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  7. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  11. opinie, referencje,
  12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  13. Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim

8. Warunki zatrudnienia:

W Urzędzie Gminy Aleksandrow Kujawski obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:

  1. umowy o pracę zawierane będą na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy,
  2. pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
  3. czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej - do roku;
  4. postanowień pkt 1 - 3 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Gminy Aleksandrów Kujawski

9. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku

  1. Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z nim pod następującym adresem mail: marcin.brzdek@gmina-aleksandrowkujawski.pl
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22/1/ kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
  3. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
  5. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
  7. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
  8. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.

10. Miejsce i termin składania dokumentów.

Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 12 pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko referenta/inspektora ds. opłat lokalnych i windykacji Wydziału Finansowego umieszczonym na kopercie.

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 19.12.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.

Postępowanie składać się będzie z:

  1. Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane.
  2. Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Załączniki:

PDFOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referent/inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji w urzędzie gminy Aleksandrów Kujawski

DOCZgoda rekrutacyjna RODO

DOCKwestionariusz Osobowy

PDFUnieważnienie ogłoszenia nabór ds opłat lokalnych i windykacji.pdf

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego